Gå til innhold
< Kurs og arrangementer

Hvilken XR-teknologi passer for ditt prosjekt?

Nysgjerrig på XR-teknologi, men usikker på hvor du skal starte? Bli med på gratis lunsjwebinar og få en gjennomgang av de mest brukte spillmotorene og -plattformene.

Påmelding

Logg deg inn så slipper du å fylle ut skjema.

Logg inn

Personopplysninger

Loading

Vi fant ingen opplysninger om deg. Sjekk at mobilnummeret er riktig eller skriv inn opplysningene som mangler

Stemmer opplysningene? Hvis ikke, oppdater i skjema

Loading

Arbeidsgiver

Loading

Vi kjenner ikke denne arbeidsgiveren, vennligst fyll inn adressen under

Loading




* Påkrevd felt

Har du noen gang lurt på hvordan du kan komme i gang med XR-teknologi (Virtual Reality (VR) og Augmented Reality (AR))? Eller kanskje du er nysgjerrig på hvilke verktøy og  plattformer som er mest effektive for ditt neste prosjekt? Uansett hva ditt kunnskapsnivå er, er dette webinaret en god mulighet for å få en oversikt over de forskjellige løsningene. 

I løpet av webinaret vil vi gå gjennom:

Formålet med webinaret er å hjelpe deg med å finne ut hvilke XR-teknologier som passer best for deg og ditt prosjekt. Du vil lære om:

  • De mest brukte spillmotorene som Unity, Unreal og Godot.
  • De ledende plattformene for VR, inkludert Standalone VR som Meta Quest og Pico, samt PCVR-løsninger som Valve Index og Varjo.

Etter presentasjonen vil du få mulighet til å stille spørsmål.

Fagnettverk XR er åpent for alle NITO-medlemmer. Meld deg inn i dag, og møt og lær fra likesinnende. Foredragsholder, Are Akselsen, er også aktiv i nettverket.

Foredragsholder Are Akselsen

Are Akselsen (LinkedIn / BreachVR) er prosjektleder i Breach VR, hvor han arbeider med produksjon av spill og nytteapplikasjoner, samt forskning og utvikling innen XR-teknologi.

Han har en sivilingeniørgrad i datateknikk fra NTNU med spillteknologi som hovedprofil. Are var involvert i smarttelefonrevolusjonen fra starten og tok steget over til XR-teknologibølgen så snart den kom.